Pierwsze zamówienia i przeróbka skórzanych spodenek

Otrzymałam pierwsze zamówienia - oba na najbardziej błyszczącą serię Shiraz. Pierwszymi są Rococo dla Zuzanny, drugie – jeszcze nieprezentowane – Midas, dla Kasi. Obie dziewczyny bardzo lubią kolor złoty :).
Rococo zostały wykonane specjalnie dla Zuzi. Pierwszy egzemplarz pozostawiłam na specjalne okazje dla siebie. Midas za to składają się z kryształów o kolorze niewystępującym w Polsce - zarówno bicony, jak i kryształ Swarovskiego zakupiłam na ebay. Midasowi poświęcę osobną notkę ze szczegółowymi oznaczeniami, na którą już teraz zapraszam!


Mam również nadzieję, że Kasia zgodzi się na małą sesję w nowych kolczykach, tak jak udało mi się namówić Zuzię (-:. Zobaczcie sami, jak pięknie wygląda!


Chcę Wam pokazać także przeróbkę spodenek z wysokim stanem, z czarnej skóry naturalnej. Pierwotnie miały długie, proste nogawki, które skróciłam „w trójkąt”, podobnie jak podszewkę. Brzegi kieszeni z przodu i z tyłu oraz brzeg przy zatrzasku obszyłam intensywnie żółtymi koralikami TOHO 8/0 Opaque Frosted Dandelion. Zrobiłam im też mały lifting, odświeżając czerń skóry. Teraz bardzo mi się podobają, choć przeszywanie przez skórę masakrowało niekiedy palce :). Jestem wielkim zwolennikiem recyklingu skórzanych ubrań.




Na koniec król Midas zapowiadający kolejną notkę. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz