Lawendowy komin ze 100% wełny alpak

W grudniu 2012 zakupiłam w promocji w jednym ze sklepów internetowych kilka motków wełny Drops 100% Pure Alpaca w kolorze 4050 (fioletowy jasny - odcień lawendy). Każdy z motków ma 50g (ok. 167 m), na preferowany rozmiar drutów 2,5-3,5. Wcześniej naczytałam się o właściwościach tych włókien i rzeczywiście - polecam! Są lekkie, mięciutkie (nie gryzą!) i grzeją jak żadne inne.



Przybyłam do Babci, by nauczyła mnie prostych ściegów na drutach, ale wiadomo - jak Babcia zabierze się za robienie na drutach, to nie ma lepszej możliwości :) Ja nauczyłam się najprostszych ściegów, zaś Super Babcia wydziergała na początku wiosny 2013 ten właśnie komin. Ścieg wzięty z książki 450 ściegów na drutach, wydanie II, wydawnictwo RM, 2011.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz